söndag 14 mars 2010

Fräsch tvätt-parfym



Nu har jag varit på stan och fikat med Anna och passade då även på att sniffa på parfymer igen medans jag väntade på henne.
Jag har inte varit så förtjust i dofterna från Clean tidigare men ju mer jag doftat på Fresh Laundry, desto mer gillar jag den. Idag tog jag den på huden dessutom. Nu går jag runt och får små puffar från den och tycker den luktar jättegott.
Ännu en parfym till samlingen sen tror jag.

Och igen, köp via www.nordicfeel.se om ni ska köpa parfymer (nej jag är inte sponsrad). Billigt och bra där tycker jag(fick min 8 hour kräm efter 3 dagar och ingen frakt). Det är kanske ännu billigare om man flyger iväg någonstans, men det gör jag sällan och är därför glad att man kan hitta billigare än Kicks, Åhléns, Nk och andra dyringar.

2 kommentarer:

  1. Jag har Cleans Warm Cotton, men den börjar ta slut och jag vill gärna ha någon liknande igen. Tack för tipset om nordicfeel, måste jag kolla!

    Ha det bra - kram!

    SvaraRadera
  2. Tror inte de har just Warm Cotton fast Fresh laundry är ännu godare (tycker jag).kramar

    SvaraRadera