måndag 22 mars 2010

Fina klänningar till påsk!

Idag bestämde våren sig för att vänta lite till så istället fick vi ett nytt lass snö. Jag blev inte direkt inspirerad att gå ut och prova varken kläder, skor eller annat. Det blev tacos på hemköp istället.

Men jag satt och funderade över påsken då jag ska åka ner till mamma och pappa i skåne. Och påsk är ju ett tillfälle då många av oss går på fest eller kanske ut och dricker vin och drinkar. Tillfällen för fina klänningar helt enkelt. Därför har jag surfat runt lite och kollat. En del av det jag sparade är kanske lite för vårig än men när våren väl kommer så kommer den fort som tusan tror jag.
De jag lagt upp här finns i alla fall upp till storlek 46 och i en del fall större. Jag tror att alla ligger under 500 kronor.

Till våren/sommaren blir det långa klänningar och den här tycker jag väldigt mycket om.

Den här är kanske för lite finare festen än bara äta påskägg med familjen. Finns i flera färger men jag gillar den gröna


Den ser väldigt söt ut på bilden. Jag hoppas den gör det i verkligheten också.Kan bli varning på den irl.


Ser cool ut..till ett par höga remsandaletter.

Jättesöt!!

Den här är nästan FÖR gullig för mig. Men det finns ändå ngt i den jag gillar. Rocka till håret och coolare skor så.

Bekväm "lagom klänning".

en gullig sak som kanske passar mer på semesterresan än i sverige i påsk. Men hey, en del åker ju faktiskt iväg då :D


Vår eller inte, svart funkar ju alltid.

För er som undrar så kollade jag på lindex, kappahl, gina tricot, la redoute och ett par andra sidor också men hittade inget jag fastnade för där. Hm's finaste klänningar är ju ändå slut online så de får man kika efter i butik den 25e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar