lördag 20 mars 2010

Tiger på min tröja



Förresten, har ni lust att hjälpa mig med en sak? Jag är på jakt efter en snygg tshirt (gärna lite större modell)med en fin tiger på. Typ tigerhuvud eller med lite kropp¨också. Jag har kollat runt på nätet men bilderna jag får upp är antingen tigrar som ser helt onda ut(attityd ska de ha men inte helt onda), eller svartvita (jag vill ha tigerfärgerna). Eller fula på annat sätt. Eller helt fel tigrar helt enkelt.

Jag såg en snygg från Twist & Tango som jag såååå gärna ville ha i höstas men jag hade inte råd tyckte jag. Jag har ångrat mig sen dess. Jag VILL ha en tiger tisha!
Så om ni hittar en, tipsa mig gääääääärna!

Fel Tiger


Ful Tiger


Också helt fel tiger


Hur söt som helst och någon jag nästan kan tänka mig...men fel nu ändå.


Den här ser bara så skabbig ut! Har han rabies?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar