måndag 8 mars 2010

Nya svarta pumps

Nu har jag sålt mina crocs-ballerina. Och köpt ett par andra. Kan ju inte bli ett hål i skogarderoben. hehe.
För den som läst tidigare inlägg så vet ni att jag velat ha ett par svarta pumps. Det är vansinnigt snyggt med smala stilettklackar men jag kan bara inte gå i dem. Det gör ont till och med när jag står still i butiken och provar. Att jag är en stor flicka gör ju sitt till att det är jobbigare att gå med klack för fotstackarna får ju mer tryck än om jag vore en lättviktare.

Men vill man vara fin får man lida pin heter det ju. Så jag har letat efter skor med lite klossigare klack men det är inte det lättaste. För ofta blir de så tantiga då. eller så är de för korta över tårna så det ser ut som en tå-rumpa liksom.

Men nu så! Här kommer senaste tillskottet. Tadaaa!


De här hoppas jag kunna dansa natten lång i.

4 kommentarer:

  1. Jättefina! Inte en tårumpa så långt ögat kan nå inte!

    SvaraRadera
  2. Hehe, eller hur? För tårumpor gillar vi inte! Åh, det ska jag göra i smyg i sommar. Ta bilder på fula tårumpor! Det blir ett kul projekt. Så kan vi utse fulaste tårumpan i månaden sen varje månad. Det klubbar vi!

    SvaraRadera
  3. hej, vad är en tårumpa? Skitsnygga skor!!! Var hittade du dem? Jag drar oxå xl och får skitont i fötterna av "snygga" skor... tråkigt när man är snyggt klädd i övrigt. älskar kläder och håller med om att man inte behöver klä sig i tält.

    SvaraRadera
  4. Hej! En tårumpa..alltså..du vet när man ser mellanrummet mellan tårna för att själva skon inte täcker tårna helt. Får ta en bild på nåt par, hehe.

    Ja jag tycker också himla mycket om dem. Har kollat överallt(nätet och i butiker), både dyra och mindre dyra skor.Ville ha ett par med lite mer vingelyta på klacken. De jag tyckte mest om visade sig vara de billigaste! 199 pix(rea) på Skopunkten :)

    SvaraRadera