torsdag 11 mars 2010

Shoppingtur med min söta vän

Nu har jag varit runt och kikat i butiker med min vän Rebecca. Jag har nu den fina jeanskjolen i en påse i hallen. Den är min min min. Rebecca köpte en skitsnygg kavaj på hm. Divided har så många fina saker men de går ju bara upp till storlek 42 tyvärr. En del toppar funkar men en del plagg är ju små som bebiskläder.

Efter att ha provat runt lite bland kläder och accessoarer så hamnade vi bland parfymerna på Nk. I förra veckan sniffade jag på Escadas nya sommardoft fast bara på en såndär pappersremsa.. De senaste årens sommardofter har jag inte fastnat för, inte sen Pacific paradise faktiskt. Men årets doft "Marine Groove" är supergod. Den kan jag känna mig själv flirta loss med snygga killar i nu till våren;)

1 kommentar:

  1. Jag ser dig framför mig i den ljuva sommarnatten. Doftandes som en saftig karamell. Hur ska någon kunna motstå dig? Både killar & tjejer kommer att falla som furor! PUZZ

    SvaraRadera