söndag 14 mars 2010

Så många skor, så lite pengar.

Idag blev det en ny runda på stan, den här gången med Linda och Max.
Första butiken var din sko och där hittade jag de här som jag nu vill ha. såklart.

Höga klackar men med platån så var de bekväma ändå. Jag hade dock röda strumpor på mig som jag inte orkade ta av när jag provade så det fick bli ett gäng fotlösa skor på bilden istället.

Sedan gick vi runt och kikade på lite allt möjligt. Som en skitsnygg kavaj med puffärm på Kappahl. Bilderna blev inte så bra.
Det blev istället några söta ringar och rosa nagellack på hm. slarvigt påmålat, det vet jag. Men titta snabbt så ser det rätt fint ut. Och ringarna ÄR söta. Inte tänkta att ha en på varje finger skulle jag tro eftersom alla har samma storlek men ville ju visa alla nu.

Sista modebilden för dagen får Max stå för i sin nya ursöta body med Tigger.
Jag blingade honom dessutom med ett armband-det har ju ändå varit melodifestival. Då krävs det lite glamour ;)

2 kommentarer:

  1. Glamourbabyn får väl vara glad att han inte blev värre blingad med en så modeintresserad moster bredvid sig ;) tack för i dag, kära du!!

    SvaraRadera
  2. Haha, det kommer, det kommer ;) Jag börjar lite lätt med pärlor bara. Tack själv, det var mysigt som alltid!

    SvaraRadera