onsdag 24 mars 2010

Jeans är det nya svarta

Fyndet jag glömt berätta om.

För att en blogg ska vara riktigt rolig att följa ska den ju helst uppdateras varje dag. Shame on me som inte gjort det. Men jag är sjuker så jag har inte orkat fotografera något. Jag kom däremot på en sak jag köpte för ett tag sen.

Jag har som jag skrivit tidigare i bloggen, letat jeansskjorta men inte hittat någon bra. Gina Tricot har väl varit närmast den jag ville ha fast har inte hittat storlek. Och Levi´s. Men de senare är så jäkla dyra att jag lagt ner det. MEN jag köpte en på HM. Fast på killavdelningen. Den har rätt färg, tryckknappar och kostar bara 149:-. Kan vara värt att ta sig en stros på herrarnas sida av butiken ibland.

En vacker dag ska jag ta bild när jag har den på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar