tisdag 9 mars 2010

Nu är jag happy

Nu har Kappahl fått in den söta jeanskjolen jag skrivit om tidigare! Och en massa andra saker som är lite folklore.Jättesöta! Jag provade några klänningar och toppar. Tyvärr går de "vanliga" storlekarna bara upp till 44 och de är jäkligt trånga över bysten(på mig i alla fall). Men de har även gjort en del plagg i xlnt i samma stil.

Jag fastnade för den här klänningen.


Och så drog jag på jeanskjolen. Inte så vackert till bara ett linne och blekfisiga ben kanske.(lägg även märke till de snygga sockarna)

Jag ska testa den igen på torsdag fast då med strumpbyxor. På torsdag har de även vip-dag för medlemmar så då kan jag köpa kjolen med 30% rabatt!Wiiieee! Det blir jeanskjol(har aldrig ägt en) och kängor i vår.

2 kommentarer:

  1. Jag var också inom KappAhl idag och spanade på klänningen du har på översta bilden, snygg!
    Missade dock kjolen, vad kostade den? Har en kupong med 25% rabatt så den blir nog inhandlad om den finns här och passar vill säga!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Den kostar 349:- men finns bara på xlnt-avdelningen och vet inte hur långt ner i storlekarna den går där.(eller så finns den på vanliga också men jag missade det). Himla söt är den i alla fall! Tänkte på dig när jag såg kollektionen med blommorna här och var, lite Odd Molly över den :D Kram!

    SvaraRadera