torsdag 25 mars 2010

Garden Collection är här!

Mina underbara blommiga plagg!

Idag släpptes Hm's Garden colletion i butikerna. Och jäklar vilken rusning det blev! Folk hade tydligen köat sen sen klockan nio. Jag hade tänkt varit där när de öppnade vid tio men av olika anledningar var jag där först vid halv tolv. Då var nästan alla klänningar och de toppar jag ville ha slut.

I alla fall på första HM på Drottninggatan, och andra. På tredje hittade jag den vita bomullstunikan( i mitten på bilden). På fjärde hittade jag klänning och den andra tunikan. Det var ren tur för de hängde ut från provrummet och jag högg direkt. Dock snodde en kvinna tunikan i rätt storlek mitt framför näsan på mig. Jag köpte en mindre för det hade funkat eftersom det är så mycket tyg i den.På femte och största hm i sthlm var det mesta roliga slut. Men på det sjätte och sista hm jag var inne på fanns EN tunika och den var i min storlek så jag kunde byta. Lycka!

Att jag hittade klänningen var som sagt ren tur. Under den lilla stund jag gick omkring med den i famnen var det tre stycken som var framme hos mig och undrade om jag skulle ha den. Hårdvaluta alltså.

Jag ser ut som ett troll i håret och har därför flätat det för att slippa det. Eftersom jag även varit sjuk och fortfarande inte mår hundra ser jag ut därefter. Därför fick Linda vara min mannekäng i klänningen med viiiida underbara ärmar. Jag ska klippa mig imorgon och tänkte ta på och visa dem då jag är tjusig i håret istället ;)

I den här vill man bara snurra och svischa.


Man blir som en fin fjäril!

2 kommentarer:

  1. Oooh så vajjert! Du får catwalka för mig sen nån dag. =D

    SvaraRadera
  2. Det ska jag allt göra, och du ska tycka att jag är snygg! ;)

    SvaraRadera