torsdag 7 oktober 2010

Armékofta och reatopp.

Idag fick jag ett paket från H&M. jag hade glömt vad jag beställde men det var en jättemysig grön kofta. Har inte sett den i butik men finns säkert därute, jag har väl bara inte kollat tillräckligt noga. Hur som haver så tycker jag jättemycket om den.

Sen var det en reatopp också för 29.90:-. Tunn liten sak som funkar till det mesta. Den var slut i storlek L så jag tog M eftersom den ser ganska stor ut på bild och se på fasen om den inte passade :)Jag ångrar nästan att jag inte beställde en till i annan färg.

Såhär ser jag ut i min gröna kofta.

199:- kostar den här.

Här är min reatopp i lila. För 29.50:- får man knappt ett paket dasspapper ju så jag tycker det är ett väldigt bra pris.

På mig. Den är inte riktigt så tajt som den ser ut här, den har snurrat sig lite. Och så har jag ett svart linne under. Den är alltså genomskinlig så om man inte vill vara för porrig är linne att rekommendera ;)

4 kommentarer:

  1. Åh, den koftan är så mysig. Har oxå kollat på den. Ursnygg du är <3

    SvaraRadera
  2. Tack sötaste. Ja den är jättefin så tveka inte om du funderat över den. puss o kram

    SvaraRadera
  3. Den lila toppen är supersnygg, vill ha. =) Jag är så sugen på att köpa ännu mer nytt. man tröttnar aldrig på att shoppa. Hihi...
    P&K

    SvaraRadera
  4. Jess: ja den är fin och billig dessutom. Shoppa är kuuuul. Önskar jag vore miljonär. p o k

    SvaraRadera