söndag 31 oktober 2010

Partypumps people!

November och december är väl årets partymånader med glöggfester, julbord, julfester, nyårsfest mm. Så för den som letar partypumps har jag letat runt lite på nätet och visar här de jag själv väldigt gärna skulle sätta på mig för att vässa partystassen.

Jag kommer inte ihåg priserna på de olika skorna så det får ni själva kolla om det finns några ni blir sugna på. Men de flesta (förutom första paret då...)ligger mellan 200-700 kronor. Många sajter har ju dessutom till exempel 40% rabatt på en vara så det kan vara värt att kolla även de som är lite dyrare.


Brandos.se. De här föll jag handlöst för tills jag såg priset. ca 4500:- host host. Men fina är de!

Nilson. Vill ha vill ha!!

La Redoute.se. Så himla fina! Gillar det lite klumpiga stuket.

Cellbes.se. Så snygg partysko med avtagbar ros. Jag själv hade nog placerat rosen mer mitt på.



Halens. Sketasöta i den här färgen till svarta strumpbyxor som på bilden.

Ellos.se. Kaxiga men ser ändå ut som att de funkar att gå i. Jag gillar inte jätteplatåer för det ser för det mesta ut som horskor, men de här är lagom.

H&M.se. Älskar färgen!

Din sko. Snygga till en kort kjol.

H&M.se. Och så måste jag ju bara visa den är ljuvliga aftonväskan.

2 kommentarer:

  1. Gu va ja önskar att ja kunde gå i högre klackar. De ä ju så snyggt :P

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det galet snyggt. Nu har jag ändå försökt hitta klackar som är någorlunda humana, hehe. På fest kan man ju alltid sparka av dem ett tag...;)

    SvaraRadera