torsdag 21 oktober 2010

Skitväders-jacka

Jag är fullt övertygad om att vi får en ny vargavinter och därför letar jag ju tjocka stövlar och tjocka ytterkläder. Jag har fått en jättefin röd kappa av mamma och pappa men jag vill även ha en skitväders-jacka. En jag kan gömma mig i när det regnar och blåser och är 5 grader kallt. Eller snöar. Men regn är värst.
Idag på Lindex hittade jag denna som jag vill ha. 499:- kostar den men om man har deras rabattkupong som gäller just nu får man 30% på det priset.


Den är lätt som en fjäder. Den är snygg(den röda är klarare i verkligheten än på bilderna här) och jag tror jag vill ha den i svart. Man ser tjock nog ut i dunjacka ändå så att ha i rött är kanske att ta i. Dessutom har jag ju en kappa i rött.


Och luva har den också minsann! Finns upp till XL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar