lördag 23 oktober 2010

Halsdukar för män från A.Christensen

Nu är det kallt. Även för män. Därför tänker jag idag ge ett tips för hur ni killar(tjejer, vad ni kan ge er man)lätt kan se stylish ut även om det är snorkallt. Faktum är att det nästan är enklare att se stilig ut om det är kallt eftersom vinterkläder oftast har mer stil än sladdriga sommarkläder.

Ett väldigt enkelt tips är en snygg halsduk. Jag har märkt att jag ofta tittar en gång extra på en kille med snygg halsduk. Knasigt kanske men sant. Kvinnor har ofta sjalar, scarfs, halsdukar året om på något sätt medan män bara har det på vintern. Därför-satsa på en snygg en!

Här är några från A.Christensen som har kampanj på Campadre just nu. 200:- istället för normala priset 499:-. Det tycker jag är bra. Gå via min länk och registrera dig så får du bra priser och erbjudanden. Tar en minut och kostar nada.
http://campadre.se/tipsa/45165

Lars heter den här modellen (halsduken, inte killen).

Här kommer Lennart.

Och slutligen Anders.

Självklart finns det fler att välja på. Jonathan, Daniel, Linus,Erik, Göran, Martin mfl...Återigen,det är halsdukarna som heter så - inte killarna ;)

6 kommentarer:

  1. Om man inte vill ha en herrhalsduk då, utan bara en herr...? =)

    SvaraRadera
  2. De har säkert snart kampanj med stiliga män också på Campadre. De har ju allt annat där. Lovar att återkomma och tipsa i så fall ;)

    SvaraRadera
  3. ja ställer mig på kö för en karl! har han även en snygg halsduk så ä han mer än välkommen ;)

    SvaraRadera
  4. Schyssta, jag signar upp mig på en "Lars" och återigen då, halsduken inte karln.

    SvaraRadera
  5. Nonne: ska hitta en åt mig själv först så lovar jag att skicka en halsduksherre åt dig sen :D

    Danne: du kommer bli snyggast i Uppsala. Kom och visa upp dig om du kommer till storstan. Dig och Lars.

    SvaraRadera
  6. tiptop tjejen! ja väntar på leverans me spänning ;)

    SvaraRadera