onsdag 13 oktober 2010

Mysse och sjal-dags.

Nu börjar det snart bli dags för vantar, halsduk och mössa för min del. Ser många som tjuvstartat med stora pälsmössor och dunjackor redan. Det känns lite overkill för min del. Hur fasen ska de klara sig i vinter om de fryser så mycket redan NU?

Jag tycker att Indiska brukar vara bäst på det här med fina halsdukar, mössor och vantar. Varje år vid den här tiden brukar jag hitta något fint set jag gärna vill ha (och som jag flera gånger fått i födelsedagspresent. Hurra för mina nära och kära!).
Så även idag. Sjalen är så otroligt söt. Finns med grå botten och samma blommor också. Jag föredrar den svarta. Den vita stora blaffan mitt på sjalen ingår inte. Såvida du inte är tjuv och får med dig denna vackra stöldmärkning som är så strategiskt placerad...

Så himla söt sjal! Minns inte priset så det får ni kolla upp själva :)

Det finns mössa i samma fina mönster också. Min skeptiska min beror på att jag tycker att jag ser ut som ett ägg i den men vill ändå visa den för de som kanske passar bättre i den än vad jag gör...

4 kommentarer:

  1. Du ser absolut INTE ut som ett ägg. Kör på både sjal och mössa, tycker jag. Ska leta upp ett Indiska själv. Tycker det var superfint. Qram

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Camilla, du ser inte alls ut som ett ägg. Du passar jättebra i allt du sätter på dig, skitunge. =)
    P&K

    SvaraRadera
  4. Åh, tack så mycket Camilla och Jess! Stora kramar till er.

    SvaraRadera