lördag 16 oktober 2010

Festklänningar jag vill ha. NU.

För den som ska gå på fest tänkte jag tipsa om några finfina klänningar jag vill ha.De här går upp i storlekarna har och bra priser (sista är kanske lite dyr förvisso). Ännu bättre om man använder ellos rabatt nu med 50% på en vara.


Vill ha! 499:- från ellos. Finns upp till stl 48 och i tre olika färger men den här cerisa jag vill ha. Om jag ska gå på nyårsfest i år ska det bli i den här :)

Har ju en röd period så jag är väldigt förtjust i den här halternecksfiningen. 499:- från ellos.se

Satinklänning

Klassiskt svart/vit. Haléns 499:-

Klänning

Den här fina 50-tals inspirerade finns på Haléns och går långt upp i storlekarna. 799:-

1 kommentar:

  1. Den svartvita blev jag allt lite kär i. Vill HA!!! =) Jag som inte köpt några klänningar alls iår... Hehe...
    Kramar

    SvaraRadera