måndag 4 oktober 2010

Skotskrutigt is it.

Nu har jag provat den skotskrutiga klänningen på Gina Tricot. Den är fin! Tyvärr blev alla bilder jag tog idag ganska suddiga. Vet inte om det är något knas med min kamera eller varför men ni får väl kisa lite. Jag provade även några andra saker idag som jag väldigt gärna skulle vilja ha men dem spar jag tills imorgon ;)

Storleken är normal i den här klänningen tycker jag nog.

Som vanligt när jag stod i provrum så orkade jag inte ta av byxorna, de ligger i en hög kring vristerna men ni får tänka er svarta strumpbyxor på mina bleka ben :)

5 kommentarer:

  1. Skitsnygg klänning, Förstår inte varför jag alltid blir så sugen på att shoppa när jag läser din blogg. Kan du liksom sluta ha så bra smak...Please? Snart är det fredag!! =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snygg! Har du på L eller XL? Var ungefär slutar klänningen, lite ovanför knän eller på halva lår?

    SvaraRadera
  3. Tack Magnus :)

    Jess: ja den är finfin. Hehe, att shoppa ljuvligt. Måste se till att bli rik som ett bergatroll så jag kan köpa allt jag vill ha! Sötis som gillar min smak! Tack! Ja bara några ynka dagar kvar. wiie! kram

    Anonym:Jag har xl på mig. Den slutar strax ovanför knäna. Den är ju lite draperad så kjolen blir sådär "fluffig". Jag hade bara inte fixat till det ordentligt på bilden så den ser lite konstig ut i nederkanten men fin i verkligheten :)

    SvaraRadera
  4. Den har jag kollat in...snygg!!

    SvaraRadera