måndag 18 oktober 2010

Mera mössor

Idag såg jag en mössa på Lindex hemsida jag var tungen att testa i verkligheten.När jag ändå var ute och skaffade mig elektriskt hår passade jag på att testa lite fler mössor.


Jag passar nog bättre i svart(finns i svart, grå, vit) men puckona hade satt ett jättestort larm inuti mössorna(testade flera)så den satt skittajt.Den grå var lite större,som ju grå plagg ofta är. Man får väl be personalen ta bort larmet så den sitter lite mindre kondomtajt på skallen.

Den här vill jag ha! Om jag ser lite rädd ut är det för att jag inte stod i provhytt utan mitt ute på golvet på Åhléns. Jag befarade att det skulle komma en vakt och lägga en stor labb på min axel och förbjuda mig att fota.

Därför tog jag en bild till...muhahaha. 129:- på Åhléns. Såg att de har nästan samma på H&M's herravdelning för 99:-(fast jag vill ha den här)

3 kommentarer:

  1. Ha de blivit vinter i Stockholm?

    SvaraRadera
  2. Haha, nej inte än som tur är. Men om man ska hitta snygga mössor, halsdukar,jackor, varmfordrade stövlar mm så gäller det att vara ute nu för när det väl blir vinter är de slut.

    SvaraRadera
  3. Tror du skelar lite av skräck också... Muuaahahahaha...

    SvaraRadera