lördag 2 oktober 2010

Sista leoparden på ett tag. Tror jag.

Jag är så glad över alla fina inlägg att jag fortsätter i leopardandan av rena farten. Det ser nog ut som om jag är värsta östermalmskärringen/klimakterietanten eftersom jag bloggat så mycket om de dära prickarna på sistone. Jag vet inte varför men det har bara blivit så.

I dag hoppade den här klänningen ner från galgen och rakt i famnen på mig. Jag lovar! Med ett svart bälte som bryter av och en snygg bh under så säger jag ja tack! (gärna lite fix med hår och makeup först också...man bör inte vara lika fisblek som jag på den här bilden om man ska bära upp detta mönster).


Jag var egentligen på jakt efter doppresent men den här hann jag med att prova innan jag letade vidare efter lämplig gåva.Finns på H&M för 399:- tror jag det var.

2 kommentarer: