fredag 8 oktober 2010

Juveler från Miss Dee

Häromdagen fick jag mitt Miss Dee halsband jag beställde från Campadre för ett tag sen. Jag tycker att det är superfint. Det är härligt tungt så det känns inte som några fislätta plastpärlor med en sketen metallbit utan det känns gediget och fint.
Jag ser fram emot nästa Miss Dee kampanj om deras smycken är såhär fina :)

Det här kommer jag kunna ha till mycket.

Om jag ska ha en negativ synpunkt är det nog att Miss Dee gärna fått stå i svart text istället.

Det följde med en pärla också som nog egentligen inte är ett hänge, utan mer bara deras kännetecken kanske. Men jag testade den som berlock och det blev fint tycker jag.

Till pärlor är det ju klassiskt med uppsatt hår. Nu blev det bara en slarvig knut men man kan ju göra det finare om man ska på tjusig fest. Det är jag inte sådär himla ofta, men ändå... :)

Man fick en påse också. Vet inte vad jag ska ha den till men förvarar halsbandet i den just nu bara för att man ska liksom.

4 kommentarer:

  1. Jättefint, Trist att mitt ena halsband var fel. Lesset värre. Det var så fint. Buhuu..
    =(

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder på DIG, och även halsbandet!!

    SvaraRadera
  3. Söta smycken! Har du provat den svart-vita klänningen från Bonprix än? Jag är så nyfiken på den...

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket söta Linda.

    Marika: japp, jag har provat den. Lite stor så egentligen borde jag nog byta men vet inte om jag orkar mixtra med det. Tar foto imorgon så får du se den :)

    SvaraRadera