tisdag 12 oktober 2010

Superbra mascara till dunderbra pris!

Jag tänkte tipsa om mascara idag.
Jag tycker jättemycket om Max Factors False Lash Effect.Den ger långa, klumpfria fransar. Så om du gillar mascaror med stor borste tycker jag att du ska slå till på en sånhär.

Om du vill göra det till riktigt bra pris så tycker jag att du ska köpa den från http://www.nordicfeel.se/. (snabba som tusan, tar bara ett par dagar och fraktfritt). De har just nu en kampanj på denna utmärkta mascara. Den kostar nu 85 kronor till skillnad från i butik där den brukar ligga på ca 170 pix. Jag har beställt både till mig och en kompis jag tipsat om den som också blivit false lash-frälst.


Fiiiiina fransar får man.

4 kommentarer:

  1. Wow tack för tipps, beställde :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du också blir nöjd(om du inte testat tidigare och redan fallit du också). Sketabra pris verkligen :)

    SvaraRadera
  3. Jajamen, man är ju numera en fals-lash-believer tack vare dig. =) Min fransar är finare än någonsin, till och med så att mamma kommentera: -Vilka jättefina fransar du har egentligen Jessica, verkligen fina. Mamma kan hon, när hon vill. Så det tackar vi för.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hehe, ja får du såna komplimanger så lär vi nog bli fler false-lash'are inom kort :D
    Kramar

    SvaraRadera