lördag 2 oktober 2010

Två klassiker till.

Äh va fasen, jag tar ett inlägg till. Jag har suttit och surfat runt bland klänningar samtidigt som jag tittat på tv. Tänkte att jag delar med mig av några av dem också :)De här passar till så mycket. Sätt till stövlar och en kofta så är du kontorsmässig. Med tunnare strumpbyxor och pumps blir du partypuma.

Jag tipsade ju om den lilla svarta från H&M för nån vecka sen men den är redan slut på nätet. Jag har kikat i tre butiker men inte sett den där heller. Men för den som vill ha en svart klassiker så har de den här på bonprix.se från stl 38-56. 299:-

Den här fina har de på H&M. Upp till stl 46.

3 kommentarer:

  1. Ja den randiga är ju skitsnygg om du frågar mig. Som har den hemma i garderoben. =) Hihi... Glad att du valde att fortsätta blogga min vän. Kramar

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja den är ju det! vill också ha den men vet inte om tuttarna får plats...Vill se dig i den snart! :) Jag är glad för det jag också. Kram!

    SvaraRadera
  3. Och jag vill se dig i den där som du pratade om idag. Hoppas du har den kvar på fredag i alla fall. Kramar

    SvaraRadera