tisdag 19 oktober 2010

Marsvinshalsduk och vantar

I år ska det vara en tubhalsduk om man ska vara rätt. Så har jag förstått det i alla fall. Och varför inte? Det är jäkligt praktiskt att slippa knyta. Vira den två varv-klart. Den här svarta hittade jag på Lindex. Först såg jag tumvantarna, eller kände snarare. De är sååååå mjuka. Sen hittade jag halsduken i samma. Som jag sa till en vän -det är som att ha ett jättemjukt marsvin om halsen. Myyyyys!

Jag gosar verkligen med vantarna och halsduken för de är ljuvligt sköna.

129:- för tubhalsduken och 79:- för vantarna. Lindex som sagt.

1 kommentar:

  1. Ja om min reaktion var: Du är morbid. Hehe... =) För i mitt huvud såg jag dig linda ett dött marsvin runt halsen eller ett par stycken får det bli. Marsvin är ju ganska små... =)

    SvaraRadera