torsdag 28 oktober 2010

Hilfe, snälla rara läsare!

Jag behöver hjälp av er kära läsare. Jag har köpt den där stickade randiga klänningen hm gör reklam för nu. Den i olika färger. Det finns en halsduk i samma också men den finns ingenstans! Det är ngt strul med leveranserna så det fåtalet som kommer tar slut i ett nafs. Pliiiiiis, om någon ser en sådan, snälla nappa åt er den åt mig! Jag skulle bli superdupergladast!

Här är då koftan i det mönstret. Jag har inte orkat ta foto på mig i klänningen än och den är slutsåld på hemsidan. Så även halsduken. Men ni har säkert sett den på bild. Så som sagt, snälla söta ni, om ni ser den-hugg den åt mig så blir jag så väldigt tacksam. Tror den kostar 99:- (det gör i alla fall klänningen).

4 kommentarer:

  1. Määäh! Du kan ju inte visa såna här mysiga saker!!!! Nu e jag ju tvungen att ge mej ut på jakt efter en sån *sucka*

    Lav jo enniweij =)

    SvaraRadera
  2. Ja den är fin! Om du menar koftan...fast jag har klänningen..och vill ha halsduken.Det finns fina leggings i samma också. De är fina allihop. Man blir glad av mönstret. Mindre glad blev jag dock av att höra att min rumpa ser bredare ut än vad den egentligen när jag har klänningen på mig. Så nu vet jag inte om jag ska behålla. Ska testa med en svart kofta över. Får se om jag vågar lägga ut bild på mig i humlerandigt.

    Och jag lövar dig också, fast jag tvingar dig att jaga kläder :D Puss

    SvaraRadera
  3. Om du själv gillar den ska du inte låta andras åsikter påverka :)

    SvaraRadera
  4. Det har du så rätt i kära anonym :) Fast i det här fallet bad jag om hans åsikt för jag VET ju att tvärrandigt har en tendens att förstora. Men jag gillar ju den så jag lär nog behålla ändå. Jag får väl se bred ut om rumpan, det finns värre saker i livet.

    SvaraRadera