torsdag 30 september 2010

Tack alla fina.

Tack för alla fina kommentarer under dagen, jag fortsätter såklart att skriva om det är många som tycker om bloggen och ett fåtal som inte gillar den.

I går kom förresten den svartvita klänningen jag beställt.Ett par timmar innan avfärden från osby till stockholm kunde jag hämta ut både den svarta och svartvita. Det blev som ni nog förstår den randiga. Tar foto imorgon. Har dock inte bestämt om den är dop-aktig eller ej.Dopet verkar bli större än jag trodde. Jag har bara varit på dop där de närmaste varit med så jag kanske ska vara finare. Hmmm, får se vad jag tar på mig. Kanske den grårandiga klänningen istället.

Stor kram till er.

6 kommentarer:

  1. Tihi, du är dopaktig i vilken du än väljer, gums! Det är inte så stort heller, även om det känns så när man håller på och lagar maten... Själv utmanar jag nog chefen i kyrkan med lite baraxlat tror jag så randigt tordes vara ytterst okej. Och jag är så glad för att du vill fortsätta skriva, du har ju talang vetja och hör sen! en jättekraaaam!

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att se hur gråa sitter, gillade ju den....

    SvaraRadera
  3. Andreas: haha, ja men jag beställde ju den i svart och det var den jag skickade tillbaks :P Den svarta var för lik två andra svarta jag har redan så det bidde svartvitrandiga. Vilken Andreas är du? Funderat men inte kommit på. Nyfiken på vilka som läser ju :)

    SvaraRadera
  4. Linda: baraxlat..hmm..nu får jag ÄNNU mer för mig att ni ska slå till och göra dubbla saker. OM det skulle vara så vill jag ju vara ännu finare. Så det får ni inte. Puss

    SvaraRadera
  5. Hej! jag har inte kommenterat innan men nu tycker jag det är hög tid! Jag gillar din blogg, läser den nästan varje dag. Jag är oxå mullig och gillar mode. Fortsätt du med bloggandet. Dom som inte gillar det har inte här att göra!!!
    Kram
    Görel

    SvaraRadera
  6. Åh, tack så mycket rara Görel. Jag lovar att fortsätta skriva och jag hoppas att du fortsätter läsa. Stor kram till dig. /Louise

    SvaraRadera