söndag 21 november 2010

38 och forftarande barnsligt förtjust i födelsedagar :)

Nu är jag 38 år. Jisses! När hände det? Hur gick det till? Fast jag trivs ganska bra med min ålder faktiskt och jag fick fina presenter, många hälsningar via telefon, facebook och sms så det är fortfarande kul att fylla år. Jag tänkte dela med mig av några fina saker här i bloggen samtidigt som jag tackar alla fina vänner och släktingar.

Det här underbara halsbandet från Thomas Sabo fick jag av min moster Heléne.

Berlockerna som sitter i är en sandal, en hjärteväska och en bikini. Som i bininisarna vi hade i Turkiet. Sandalen jag tappade bort där och väskan vi smet iväg och köpte i smyg :)

Jag blev överlycklig redan när jag såg asken. Tack söta rara Heléne, jag blev så glad!!

Det här jättefina armbandet fick jag av min vän Malin.

Det passar jättebra till mina pärlhalsband men för sig självt också. Snyggt både till finklänning och jeans.Tack raring.

Jag har behövt vinterstövlar för jag tror det blir en snorkall vinter och jag har redan börjat frysa om tassarna så jag fick de här från mamma och pappa. Sååå glad!

499:- från skopunkten. Tack mamma och pappa :)

Flamingon förälskade jag mig i när jag och Linda var på Åhléns för några veckor sen och det kom hon ihåg så nu bor han hemma hos mig där han passar utmärkt i min svart, vita,rosacerise inredning. Puss Linda!

Och så fick hon prisen och de levde lyckliga i alla sina dagar. Eller grodan i porslin i alla fall. Lindas mamma tyckte att jag behöver en prins i mitt liv så nu ska jag pussa den här tills glasyren är ett minne blott. Tack rara!

3 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Vilka underbara presenter du har fått! ... och den där grodan... hahaha... en sån hade jag också behövt. ;D

    SvaraRadera
  2. 38 men ser ut som 28 :)

    SvaraRadera
  3. Tack bubble :) Ja en egen groda borde alla singeltjejer ha!

    Anonym: hehe, tack tack.

    SvaraRadera