fredag 12 november 2010

En lite personligare big-ass

Ni som läser min blogg har säkert förstått att jag tycker att mode är väldigt roligt! Men en del dagar skiter man ju helt i mode, jag gör det i alla fall.
Ni vet, dagar då man är trött, frusen och helst bara vill ligga på spikmattan tills den lyfter och tar en till en varm sandstrand någonstans. En sån dag har jag idag. Jag ställde till och med in en dejt för att jag är så sjukt trött.

Förut ikväll satt jag och bläddrade frenetiskt bland bilder på kläder, skor, smycken osv för att ha något att visa för er läsare. Men vet ni vad? Jag kom på att jag inte MÅSTE visa kläder varje dag. Vilken uppenbarelse va?

Jag vet ju att en del som följer mig här även läst min andra blogg som är mer personlig men jag har inte orkat uppdatera den (också)på sistone. Därför tänker jag bli mer personlig här istället. Jag lägger nog in bilder av annat än bara saker jag vill köpa. Jag är ju mer än så faktiskt. Den som skiter i mig som person får ju scrolla vidare till mina köptips istället, hehe. Men som sagt, för att orka hålla liv i bloggen kommer jag att skriva om lite annat än bara vilka kläder hm och lindex har...Vad det blir får jag se. Det kommer som det kommer.

Nu ska jag göra som Törnrosa och sova i hundra år. Eller tills prinsen kommer(fan vilken osis för henne egentligen att det tog så lång tid. Fast om han kommit efter 3 veckor hade sagan kanske inte varit lika bra...).

Puss o kram på er

6 kommentarer:

  1. Ja klart är du mer än så!! :) Men att det finns modeblogg för oss med större behov är jo det som är mest intressant. Klart tröttnar man på HM och Lindex, kolla i stället nån gång t.ex. på newlook.com, asos.com eller next.co.uk om du har lust, dom har också större storlekar för överkomliga priser :) Hoppas att du kommer att blogga om Mode iaf då och då i fortsättningen med! Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter sunt, gumman! Klart du inte hinner uppdatera två bloggar. Jag tror världen behöver lite fler bigass-vinklar. Sålänge det handlar om vad du innerst inne vill pyssla med och inte om vad du tror att folk tycker... för det är ju så att en del är mer intresserade av din egna modevinkel, andra vill möta personen bakom och höra dina humortolkningar av världen. Och den enda av läsarna du dagligen faktiskt måste konfrontera är dig själv.
    Men jag tror nog att alla förstår att vare sig du "bara" skriver om mode eller inte så är det endast en liten bråkdel av människan Louise...
    Hoppas du hade riktigt trevligt med prinsen i natt! :)
    stor kram!!

    SvaraRadera
  3. Du skriver om va DU vill, såklart =)
    Eftersom jag inte läst din andra blogg kan de va kul att lära känna personen bakom denna blogg lite mer =)

    SvaraRadera
  4. Bloggare som är trött på att blogga men vill ändå få läsare... nu har man väl sett allt.

    SvaraRadera
  5. Anonym: ska kolla lite annat och få inspiration. Tack :)Och självklart kommer jag fortsätta skriva främst om mode, det är ju det bloggen är till för. kram!

    Linda:Jo det förstår jag att andra förstår, att det finns mer där bakom. Men jag har inte sett någon blogg som enbart och alltid handlar om mode. Många fyller ut med vybilder, musikvideos, festbilder osv för att ha skrivit inlägg varje dag och behålla läsare. Blev ingen dejt som bekant, får se om det blir ikväll istället. Kram

    Nonne: Tack så mycket. kram

    Bloglover: Vad tråkigt för dig att du redan sett allt. Om du läst mina ord rätt hade du kanske inte gjort det(sett allt redan) för jag har inte skrivit att jag tröttnat på att blogga. Bara att jag kan tröttna på att skriva om mode varje dag. /Louise

    SvaraRadera
  6. Kolla lite inspiration hos http://fatshionista.blogg.se/
    Båda mode och "annat" kombinerat till en väldigt trevlig och personlig läsupplevelse!

    SvaraRadera