torsdag 11 november 2010

Otroligt billig festklänning från HM

Jag vet att det blivit ganska mycket festblåsor på sistone men det är ju så rooooligt med fina klänningar! Den här från H&M är så jäkla snygg och till ett pris som förvånar mig. 99 kronor!
Finns upp till storlek 46. Vet inte alls hurdan den är i modell och material men med draperingen bör den ju funka även för kvinnor med former...

Sexigt röd

Stiligt grå

Eller klassiskt svart.

Själv är jag mest förtjust i den röda. Dels för att jag har flera svarta klänningar och grått inte riktigt är min grej.



De här röda mocka och satinpumpsen vore sååå snygga till den röda klänningen. Eller till den svarta...eller grå. 399:- från Haléns.

Eller de svarta...funkar också till alla tre klänningarna. 5 cm klack verkar inte så blodigt dessutom.

5 kommentarer:

  1. Verkligen tjusiga klänningar till ett otroligt bra pris!! : )

    SvaraRadera
  2. Den ser snygg ut! Gillar dessutom klänningar som inte behöver strykas :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Har läst här inne ett tag, men inte kommit mig för att kommentera... tråkigt av mig, jag som tycker att man ska skriva ett litet hej när man kikar förbi :) Men nu kunde jag inte låta bli. Och du, det låter jätte kul att du ska bli lite personligare också. Kul att veta lite om den man ofta tar shoppingtips från, vi handlar dessutom i ganska samma affärskedjor :)
    Så till det jag egentligen skulle skriva...
    Skorna är jätte fina! Men jag är lite tveksam till öppen tå på vintern, gillar inte att strumpbyxorna syns ;) Har du några tips?
    H//Nyckelpigan

    SvaraRadera
  4. Hej Nyckelpigan! Vad kul att höra från en läsare till. jag är så himla nyfiken på vilka ni är ju! :)

    Jag tänker lite som du...hmm..öppen tå på sommaren men sen tänker jag, äh va fan, om skorna finns på vintern är det ju meningen att man ska ha strumpbyxa i dem. Min lösning är nog att ha lite finare, tunnare strumpbyxor utan förstärkt tå. Och ha naglarna målade därunder. Svart eller rött som man anar igenom. Så har jag tänkt göra i alla fall :)
    Eller så ber du värden skruva upp värmen på max, rakar benen, tar på brun utan sol och låtsas det är sommar. hihi.Annars gäller tips ett.
    kram Louise

    SvaraRadera
  5. Anonym och Linda. Japp, skitfin på bild i alla fall. Och skitslut på nätet numera. Fast den finns nog i affärerna...kanske. Jag har beställt den. Ska bli roligt att se hur michelinig jag blir...

    SvaraRadera