torsdag 25 november 2010

Mer rött åt alla

Huga vad jag är trött på min vårigt rosa blogg. Ska ändra om lite här snart bara så ni vet :)
Är ju som jag skrev häromdagen inne på rött och svart och turligt nog så svämmar affärerna (speciellt hm)över av svart och rött just nu.Här kommer lite mer exempel på vad jag gillar när det kommer till det röda.

Man kan ju ha röda läppar...(isadora nr 47"summer red")

...eller rött nagellack.(Mavala "satin")

Idag provade jag ett par pumps på HM. 199:- och så fina.

Hm's egna bild är lite finare men roligare med egna också tycker jag.

Den här svartröda rosen vore sketasnygg till feststassen. Om jag ser lite moloken ut så är det för att jag precis hade ramlat och slagit mig(jag är som Bambi när det blir halt) och snön gör att håret ser värre ut än vanligt.Men blomman är fin :)

Här är jag med mina två tvillingsystrar-alla tre med blomman i håret. 49.50:- kostar den på HM.

4 kommentarer:

  1. Mmmmmmmmm, still gorgeous

    SvaraRadera
  2. Du är riktigt läcker i den där röda läppstiftsnyansen - låt den bli din signatur :)

    SvaraRadera
  3. Anonym, Knegert och Darling:tack så mycket! Vad rara ni är :)

    SvaraRadera