torsdag 25 november 2010

Uppdaterat med en åkpåse till...

Godmiddag på er alla
Jag tänkte bara lite kort tipsa om campadre och deras kampanjer nu. De har ungefär en miljard kampanjer i gång nu och de allra flesta handlar om barn. Och eftersom jag tror att många av mina läsare har barn så kan det ju passa bra med julklappstips och annat man kan behöva till sina små. Jag själv har inga småttingar och kikar väl mer efter andra saker på campadre men tipsa ibland kan man ju göra ändå :)
Följ min länk och kika in om ni inte redan är medlemmar där (kostar inget).
http://campadre.se/tipsa/45165

Åkpåse i cool kamouflage kanske? Med matchande väska. 499:- från Elodie details

Kikade in på campadre igen och såg att de kostar 1298:- i vanliga fall så jag slänger in en bild på jeanspåsen (och väskan)också eftersom det är 70% rabatt och DET är ju bra!

Om jag vore liten hade jag velat ha en sånhär klassiker från brio att laga mat på. 349:-

Det här är som sagt bara yttepyttelite av alla barnkläder,leksaker och prylar som finns just nu. Kan vara värt att kika in.

2 kommentarer:

  1. Superbra tips, vi skulle nog behöva en åkpåse men eftersom de är så sablans dyra så har det inte prioriterats hittills... men det här priset är ju helt överkomligt.

    SvaraRadera
  2. Ja slå till innan de tar slut. Varorna brukar ta slut rätt snabbt, speciellt nä det är så bra rabatt. Max kommer bli så stilig i sitt jeans eller kamouflage-åk.

    SvaraRadera