söndag 7 november 2010

Färgglada hm-humlan

Jag har ju tidigare skrivit om att jag köpt den där stickade randiga klänningen från HM som de gör reklam för precis överallt. Och att jag fått några tummar ner men även några tummar upp när jag provat den för kompisar(inte använt än).
Man ska ju inte ha bredrandigt när man har stor rumpa, det vet ju alla(mamma kommer skrika högt över min tvärrandighet). Men ibland så skiter jag totalt i reglerna och har precis vad jag vill på mig. Nu har jag även hittat halsduken i samma. Det var något fel på leveranserna så den har varit snorsvår att få tag i, men nu så :)

Så här kommer bildbevisen. Jag som hm-humla.

99:- för klänningen och 99:- för halsduken.

Nu har jag ju kanske inte halsduken inomhus. Eller så har jag kanske det. Det beror på om vintern blir lika kall som förra året. Då kan den nog vara go.

Den går bara upp till hm men de är stora i modellen. Jag såg att klänningen bara finns kvar i M på nätet men om någon jättegärna vill ha så har jag en extra i L. Jag både beställde på nätet och köpte i butik. Så en av dem ska tillbaks.

Och vill jag inte visa min humlerumpa så drar jag väl på en kofta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar