måndag 22 november 2010

I'm a New Yorker...på sätt och vis.

I förra veckan var jag, mamma och pappa i Skärholmen och kollade runt lite. Jag har några kompisar som gillar butiken New Yorker så när jag såg den där gick jag in. Och blev lite kär faktiskt. Främst i deras accessoarer som skärp, väskor, klockor och annat.
Kläderna går upp till xl för det mesta men det är inga stora xl. Visst fanns det en del jag fastnade för där också men det var var bland tillbehören jag handlade. Kläderna är..tja..en del jättefint och till bra priser och en del är mer av "blattebutik" om ni förstår hur jag menar...Mycket glitter, paljetter och sådär.

Men skärp köpte jag två stycken. De är dels billiga och dels går de upp i storlekarna. En del affärer har bara upp till 85 cm sen är det stopp men här gick de minst upp till 105cm.
Jag kommer definitivt att gå till New Yorker igen och botanisera runt.

Det här breda skärpet kommer jag att kunna ha till väldigt många av mina klänningar. Perfekt!

Jag har för mig att det kostar 139 kronor.

Och så köpte jag en helt oäkta leopard för 79 kronor. (om jag ser gravid ut så är det för att jag står konstigt samt är rätt tjock, iiiinte för att jag har bulle i ugnen).

2 kommentarer:

  1. Det är min favvobutik oxå..... MIssas aldrig när man e i malmö

    SvaraRadera
  2. New Yorker är bäst, tycker både jag och Micke. Om man bortser från diverse överflödiga glittertrasor och sådant då... hoppas allt är bra med dig!! Och att grodan processar på nåt lyckat. puss och kram!

    SvaraRadera