onsdag 10 november 2010

Accessoera mera.

Det här halsbandet är så himla fint! Tyvärr försvann det från H&M's affärer i ett huj, och de tog även slut på nätet väldigt fort. Men igår såg jag att de fått in halsbandet igen på hm's hemsida. Wiiie! Det matchande armbandet är ju såklart pricken över i. Fast utan örhängen då så man inte ser ut som en julgran....

Halsbandet kostar 149:-

Armbandet går loss på 79.50:-

Något som i stort sett alla kedjor,småbutiker och nätshoppar verkar satsa på i höst är ugglor. Jag har alltid både gillat dem och varit lite rädd för ugglor. Smyckena är jag inte rädd för dock och vill gärna ha en uggla om halsen och/eller i öronen.

Det här kommer från Gina Tricot. 79:-

Vill du ha ugglorna i öronen istället kan du välja de här. Också 79:- från Gina Tricot.

Här är en variant från H&M för 39.50:-

Och så ville jag visa den här som Ellos haft ganska länge men som jag fortfarande tycker väldigt mycket om.

Älvan kostar 179:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar