tisdag 23 november 2010

Nu är det rött och svart för denna här

Jag är som Picasso (inga jämförelser i övrigt förutom att vi båda är skorpioner) med mina färgperioder. Nu är jag inne på svart och rött. Så här är några saker i de färgerna jag fastnat för. Jag måste se till att bli rik snart så jag kan shoppa loss :) Eller hoppas att tomten är jäkligt snäll i år också...

Den här tshirten från hm(divided)har jag skrivit om förut men den tål att nämnas igen. Måste ta och skaffa den innan den tar slut.149 kronor.

Jag tänkte mig ha ett svart långt linne under. Rött eller svart, båda funkar. 99:-/2pack ellos.(Nu har de dessutom 40% på allt).

De här vaxade jeansen kommer från Lindex och kostar 399:-. Tyvärr finns de bara upp till stl 44 så jag tror inte jag får ner min rumpa i dem men jag ville ändå ta med dem för de är så snyggelisnygga.Vore ursnygga till rollingstones tshirten.

Jag kan inte låta bli att gilla de här rutiga från ellos. Jag är kanske för gammal för dem dock..men va fan, kan vuxna kvinnor ha två pippilottor i håret(återkommer till denna hemska frisyr) så kan jag väl ha rutiga punkiga brallor. Går upp till stl 48.

Om jag inte vore en sån sopa på att gå i höga klackar(får så jäkla ont)hade jag väldigt gärna velat ha de här från ellos. 399:- (40% på de här också..bara vissa märken det inte gäller på).

Så snygg till svarta byxor eller jeans, med ett långt svart(eller vitt för den delen)linne under. Vill ha. 399:- på hm. Finns upp till 46.

6 kommentarer:

  1. Oj! Den första "Stones" tröjan har Leo, du kan få den när han tröttnat på den ;-)

    Jaaaa inga höga klackar till Louääää! Glömmer aldrig när vi varit på Patricia och skulle gå "hem"... Undrar om det var den gången John hämtade oss?!?!?
    Det finns nått liknande på H&M, men med lite lägre klack =)

    SvaraRadera
  2. Ja va bra! Vi har ju ungefär samma storlek.Bebis, jag...same same.

    Hehe, det är inte första gången jag haft problem när jag ska gå hem.Det händer allt som oftast att skorna dinglar från handen och fötterna är bara när jag haft klackar.Får kika på hm. kram!

    SvaraRadera
  3. Måste slänga in ett tips ang. linnen: Gina Tricot har långa linnen i många färger för 99 kr/st. Tajta som attan i modellen (går upp till XXL i strl) men då funkar de ju även som Bustier och Gördel ;)

    SvaraRadera
  4. Camilla: hehe, ja det är bra med två i ett liksom. Lindex har också bra långa linnen för 79:-. Jag läste om den lila klänningen och förstår dig. Ljung är en ganska svår färg, speciellt på vintern när man är blek som en fis. Tänkte på dig och bröllopet när jag såg den här. Tror den kan vara fin med lite snygga smycken och skor.Finns upp tom 48/50 (vet inte vad du drar)och i flera färger. http://www.bonprix.se/se/Klaenning-1930981-bundle.htm?id=1517130653244814300-0-4ced1801&sourcePageClick=article_image.

    SvaraRadera
  5. Åh tack för tipset! Jättefin klännimg risken är stor att amningstuttarna stl 90H trillar ur den generösa urringningen ;)

    SvaraRadera
  6. 90H...wow. hehe. Ja de kanske ramlar..det har mina en tendens till också och då är jag ju mini i jämförelse med min f-kupa. Fast du kan ju alltid ha ett linne under. Men finns ju jättemånga fina klänningar i affärerna också. Men tyckte den var lite bröllopig utan att vara för tjusig eller för vardaglig :)

    SvaraRadera