söndag 28 november 2010

Tretorn för varma goa fötter.

Nu är det sådär julmysigt ute. ni vet, snö, adventsstakar och stjärnor har kommit upp. Folk börjar bli vänligare...älskar det! Därför ska jag ge mig ut en sväng nu och leta julstjärna, minipynt till minigranen och bara strosa runt och kolla skyltfönster. Eventuellt fikar jag med en kompis också.

Det är i sånthär väder man vill ha det varmt och skönt om fötterna. Mina nya stövlar är jättefina men de är inte så varma som jag hade hoppats. Därför vill jag ha ett par riktigt skitvarma! Mina snowjoggings har varit varma men de har töjt sig så de blivit tre nummer för stora. Det är ju inte sådär fashion med snowjoggings men det skiter jag totalt i! Fryser jag så klär jag på mig. Helst i det som är både varmt och snyggt då...
Jag tycker att Tretorn har bra priser i sin kampanj på campadre och jag gillar stövlarna så sånahär får det bli!

Här är länken dit: http://campadre.se/tipsa/45165.

Dehär med röda snören gillar jag verkligen men så är de bruna, det blir lite fel för mig som vill ha svarta.

Så de svarta får det bli. Och snörena kan man ju byta ut själv...560:- kostar de just nu på campadre(tom onsdag)istället för 1120:-

Jag gillar även de här unisex kängorna. De är i goretex så man inte blir blöt om tassarna. 710 nu istället för 1420:-.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar