tisdag 9 november 2010

Vill-ha-klänning

I förrgår såg jag en klänning på Lindex(generous) sida jag tyckte verkade söt och bestämde mig för att gå och prova den. Tyckte om den. tyget är tjockt och härligt och passformen bra. Den här klänningen vill jag gå på fest i! Som vanligt är bilden från provrummet så inga accessoarer, rätt strumpor eller skor till, utan jeansen vid anklarna och elektriskt hår.

Men här funkar egentligen vilka skor som helst (finskor, helst inte ecco soft). Så här beror det ju på vart man ska gå. Ska man på fest är det bara att ösa på med bling, vill man vara lite softare på en after work eller så går det ju fint att dra på en kofta över, lite tjockare strumpbyxor och stövlar.

Hade bara mobilkameran, därav usel kvalitet på bilden. Provade en mindre storlek sen som satt lite bättre faktiskt. Härligt att kunna gå neråt..hehe

Bättre bild på själva klänningen. 399:- kostar denna skapelse.

1 kommentar:

  1. Det var en fin klänning! Ska nog ta mig mig till en lindex snart

    SvaraRadera