måndag 8 november 2010

Väskor väskor väskor!

Nu var det längsen jag köpte ny väska. Jag är skittrött på mina två svarta som jag alternerar mellan. Nu vill jag ha en ny! Och jag vill ha med axelrem för jag blir galen av att ha väskan på axlen för den ramlar ju bara ner. Inte bra för ryggen heller eftersom vi kvinnor gärna släpar runt på en massa skit i våra väskor. Så med rem ska det vara! Väska nummer fyra har jag varit och klämt på idag...


Sååå fin väska från Esprit. 599:- på ellos.se

Den här lilla söta jeanssaken är från Haléns. 299:-

Den här jättesnygga skinnväskan kommer från H&M. Den är dyrare än vad man är van vid på HM men eftersom det är skinn så är det väl överkomligt med 999:-

Den här måste jag ha! Mjuuk och snygg. Och 199 pix bara på Lindex.

Också Lindex. 199:-

Björn borg, 599:- från Ellos. Ger ha-begär en masse.

Den här björn borgväskan är rolig. Och man får plats med datorn i den står det. Fast det beror ju på storleken...599:- kostar den på ellos.

Och till sist en svart sak från Haléns för 249:- (väldigt lik den på Lindex ser jag nu)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar