onsdag 3 november 2010

Foppatoffel i sammet med klack.

Märket Crocs är ju mest förknippade med den klassiska "Foppa-toffeln". Ett av de mest utskällda skodon som någonsin förekommit på planeten jorden. De som hatar den tycker att det är den fulaste sko som finns och de som älskar den försvarar sig med att de faktiskt är jättesköna! Jag tycker båda delarna. Både att de är fula men att de är skitsköna. Jag har dock inga egna men funderat på att skaffa för de är perfekta som badskor när man ska ta sig ett dopp i sjön hemma hos mamma och pappa. Bottnen där är inte att leka med. Gyttja, stenar, musslor och glasskärvor.

Men nu har Crocs tydligen insett att de måste göra mer än plasttofflor och har nu en hel del andra skor i sitt sortiment. Jag får oftast skitont av skor med klack. Men ett par foppa med klack borde väl vara ganska sköna? Jag får för mig det i alla fall och vill nu testa de här. På Campadre har de dessa, förhoppningsvis sköna, pumps för 300:- nu istället för ordinarie 599:-.

Vill ni också beställa antingen dessa eller annat från campadre så gå gärna via min länk. http://campadre.se/tipsa/45165.

Mörkgröna sammetspumps med skinnkant. I foppamaterial...Nyfiken!!

Klacken verkar human.300:- kostar de som sagt.

2 kommentarer:

  1. Hmmm, jag tillåter mig vara aningens skeptisk men om de är lika sköna som de där du fick på Café så vore de grymma!! Väntar rapport... kramar

    SvaraRadera
  2. Hehe, Jessica tyckte att de är så fula att hon inte ens ville kommentera. :) Men jag minns ju de där ballerina-crocsen och hur jäkla sköna de var. Är de lika dem kommer jag göra hoppsasteg framför er när ni har ont i fötterna av era klackar ;) kram!

    SvaraRadera