fredag 5 november 2010

Toppen toppar.

Just nu letar jag t-shirts. Lite roliga, lite rockiga. Men det är svårt för jag hittar inte många jag vill ha. Om det står något med "rock" på en tröja så får det i mina ögon motsatt effekt. Om man är rockig behöver man inte säga det, då blir man bara en wannabe. Därför går såna toppar totalt bort.

Men här är några stycken jag vill ha. De flesta finns i andra färger också men jag lägger som vanligt upp just de jag själv vill ha.



Den här coola vill jag ha. 149:- på HM (divided). På divided finns ju storlekarna bara upp till 42 men den här är i oversize så de flesta kan ha den.

Tuff tiger från bonprix. 109:-

Den här är lite rolig. Rosa kanin från bonprix.se. 69:-.(jag klarar mig dock jättebra utan gardintofsen och sjalen tjejen på bilden har som accesoarer).

I vanliga fall gillar jag inte ansikten på tshirts men det här är ett leende fejs jag mycket väl kan tänka mig. Mona Lisa är egentligen en ganska ful tjej men tavlan är ju klassisk. Twist&tango 499:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar