tisdag 30 november 2010

Dags för lite bus

Känner ni också er blekfisiga och liksom grå? Om ni inte heller har råd/tid med en resa till solen kan ni lätt fixa lite färg i nosen med brun utan sol. Den jag tycker allra bäst om är i form av våtservetter.
Den här från Comodynes luktar inte sådär äckligt heller som vanliga bus-produkter kan göra så man kan ta på dem och ändå gå ut på stan. Med annat jox måste jag ta på och sen kunna duscha några timmar senare för att bli av med stanken innan jag går ut bland folk.
Inte så billiga men effektiva och enkla.

Comodynes servetter kan man hitta på Åhléns och Kicks. Eller kunde i alla fall, jag är inte helt säker lägre. Hittade inte dem på kicks hemsida...hmm

Och så tänker jag rekommendera min favorit duschkräm. Jag älskar doften av den här tvålen från Dove. Hur fräsch som helst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar