torsdag 11 november 2010

Hopfällbara väskkrokar

Något jag märkt ofta just på sistone är avsaknaden av krokar på fik och på krogen. Så ihopfällbara väskkrokar är en genial idé. Tar ingen plats att ta med sig och så slipper man ställa väskan på ett skitigt, slaskigt golv. En sånhär ska jag skaffa mig pronto.
Finns i så många olika utföranden att jag har svårt att rekommendera någon speciell. Kostar från typ 49-160 kronor och finns lite överallt både i affärer som guldfynd och på nätet. Bra present eller julklapp dessutom.

Just den här varianten är från Guldfynd och kostar 49.50:-

Jag tror jag vill ha en sånhär rubinröd krok.

Utfälld funkar den såhär.

Vill man stödja bröstcancerforskningen finns den här för 69.50:-. Också guldfynd.

De här hittade jag på Tradera.se.

Den här varianten finns också men den faller inte mig i smaken. Men den är som ju baken. 2-pack från cellbes.se.



2 kommentarer:

  1. Men... vilken smart liten pryl... och läcker! :-) Måste nog titta in på Guldfynd i morgon.

    SvaraRadera
  2. Jag hittade en sida som sålde såna + en massa annat skoj. Kolla in på www.uffessakerochting.se S.T

    SvaraRadera