torsdag 2 december 2010

Hallonläppar och svart klänning

Idag hade jag tänkt gått på Norra brunn och kollat stand up comedy men har haft lite feber, mått illa och ögonen har känts som om någon pillat in lök där. Svidigt och rinnande. Eftersom jag redan målat naglarna och sminkat mig så tänkte jag att det är ju synd att jag gjort det i onödan så det blev några festklänningsbilder. Idag blir det en svart.



Jag hittade ett annat rött läppstift i gömmorna, mer åt det hallonröda hållet. Det är nästan samma som naglarna :)

Många vita pärlor, oh yes.

Testade ett annat halsband också samt stövlar istället för pumps. Det beror ju lite på vart man ska gå helt enkelt.

Klänningen hittar ni på laredoute.se

2 kommentarer:

  1. Du är jättefin - och helt rätt tänkt, synd att "slösa" en fixning ;)
    Är det en liten slits fram på klänningen?

    SvaraRadera
  2. Å, tack Camilla :) Ja visst är det synd att fixa sig om ingen ser det? hehe.
    Ja klänningen är omlott framtill.

    SvaraRadera