måndag 6 september 2010

Bra pris på doftljus från Voluspa

Nu har jag börjat tända ljus om kvällarna. Jag tycker det är så mysigt. Och dessutom väldoftande. Ett gott doftljus ger verkligen stämning till hemmet tycker jag. Oftast blir det bara från Ikea eftersom andra är ganska dyra och jag är fattig som en lus. MEN jag har fått några lite dyrare ljus och vilken skillnad det är. På riktigt. De doftar mer och längre tycker jag. Ikeas vaniljljus luktar också ganska mycket men de flesta av de andra sorterna är väl..tja..de luktar som mest när man sticker ner näsan i dem i affären.

Jag har funderat på doftljus från Voluspa men har tyckt att de är för dyra. De ska ju liksom bara eldas upp...Men nu har Campadre kampanj på dem så det kanske är läge att testa. 184:- nu istället för 335:- . Ganska dyrt ändå kan tyckas även om de har en brinntid på 50 timmar. Många verkar dock tycka det är ett fynd för flera av dofterna är slut men de här två finns kvar. Sista dag för kampanjen är imorgon(7e).Bra present annars för den som är svår att handla till :)

Länken till deras sida (går fort att regga sig och kostar inget).
http://www.campadre.se/tipsa/45165


"Fyll ditt hem med Cult of Helios med doft från peruansk blomma och smörig vaniljmusk. En rik och krämig doft". Detta är alltså campadres ord, inte mina för jag har inte doftat på dem.

"Fyll ditt hem med Fleur De Café fylld av doft från afrikansk kaffeblomma, kryddigt chai te och hackad vaniljböna. Kryddig och fyllig doft."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar