söndag 12 september 2010

Jag hoppas att jag kan inspirera med lite grått...

Äh...jag kör på ett inlägg till när jag nu ändå håller på. Lite mindre suddiga bilder är ni allt värda mina kära läsare. Så här kommer jag i grått. Jag har inte riktigt bestämt om jag ser ut som en såndär avspärrningstejp polisen använder eller om jag är lite fin. Jag köpte den här för att ha på mormors födelsedag då jag skulle ner till skåne och överraska alla. Men det sket sig. Fast åker ner till Osby på tisdag så den följer givetvis med då.

Här kommer en stor kram till er alla underbara läsare. Och ni som kommenterar älskar jag nog extra mycket för det är tack vare er jag vill skriva vidare :)

Så den här "pussen" (lite konstig min men jag bestämmer att det är en puss) är speciellt till alla som vågar sig på att kommentera.


Sen får jag ju visa min grå klänning med min nya svarta långkofta över. Och kängor...såklart.


Och här är den igen, utan kofta som synes. Den har jag nog tänkt ha till skinnstövlar faktiskt.

4 kommentarer:

  1. Du är jättefin i den där klänningen. =)

    SvaraRadera
  2. Shit! Jag missar ju nästan alltid att kommentera... Men jag bestämmer mig för att du älskar mig lite extra iaf ;-) Håller ju noga koll på båda dina bloggar juh! =) Lav jo!

    SvaraRadera
  3. Jessica: tack rara du :)

    Karina: klart jag älskar dig lite extra ändå. och nu när jag ska till skåne har jag funderat på att åka ner till er och visa det :)

    Kim:Tack så mycket

    SvaraRadera