onsdag 15 september 2010

Smycka dig från Miss Dee

Dags att smycka till dig lite kanske? Själv blev jag jättesugen på flera halsband från Miss Dee idag. Kampanj på Campadre såklart så priserna är finfina. Har dock svårt att bestämma mig och när jag väl gjort det har jag en känsla av att allt redan är slut...

Länk till er som inte varit inne på campadre (kostar som vanligt inget och begränsat antal platser. Står det iaf..)http://www.campadre.se/tipsa/45165

Det här vore snyggt till en stickad tröja. 164:- nu, 469:- i butik.

Det här vore så fint till nån urringad klänning. 98:- nu istället för 279:- i butik.

Eller är det avlånga hjärtat snyggare? Hmmm.

Det här vore så himla snyggt till en enkel svart klänning. 164:- nu, 469:- i butik.

Nyckeln till mitt(eller hans) hjärta kanske? Har sett att det är mycket med nycklar hos de olika kedjorna och deras smycken nu. 140:- nu, 399:- i butik.

De här är de smyckena jag själv vill ha, sen finns det ju många fler för andras tycken och smak såklart. Men om ni vill handla så tror jag ni ska skynda er för kampanjer med bra priser brukar ta slut fooort.jag har en tendens att vela för länge och så är de slut när jag väl bestämt mig. Sheise!

3 kommentarer:

  1. Det blev halsband nr 2 för den som undrar :)

    SvaraRadera
  2. Ja och jag köpte 2 st. =) Hihi... Vill att dom ska komma nuuuu. Puss

    SvaraRadera
  3. Ja jag är så nyyyyfiken på dem. Blir lite lilla julafton snart. puss

    SvaraRadera