onsdag 8 september 2010

Hemvärnet nästa

Idag kände jag att jag ville försöka röra på mig en stund så jag åkte in till drottninggatan och sen strosade jag hem till söder via gamla stan. Men innan dess hann jag med att prova lite kläder. Såklart.

Jag brukar ha lite perioder vad gäller färger och mönster och just nu är det militärgrönt, camouflagemönster samt svart(som alltid)jag mest kikar på.

Stickad militärgrön kofta med huva från Lindex(generous). Supermysig.399:-

Sköna som pyjamasbrallor. 249:- på generous.

4 kommentarer:

  1. lika snygg som vanlig :-)
    Känns som en bra stil för hösten, det blir mycket army-inspirerat framöver. Gärna med snygg klack till.
    Skulle gärna vandra genom gamla stan med dej/ puss puss

    SvaraRadera
  2. Ja de där byxorna blir nog mina. Dumt nog är de vadlånga men jag får väl ha höga strumpor. Hoppas de finns kvar mot slutet av månaden då de brukar locka med 30% eller nåt sånt kul :) När du kommer ska vi både köra slapp-army med känga och även fiiiinklädda med pumps. Wieeee. Kom nu. pussar!

    SvaraRadera
  3. Tycker att Louise ska söka jobb som modell

    SvaraRadera
  4. anonym, det var en rar tanke men nooooo. haha

    SvaraRadera