lördag 25 september 2010

Mitt svarta secondhandfynd.

Idag var jag, mamma och mormor på secondhand i Älmhult. Mycket av kläderna och skorna var bara skit men några pärlor hittade jag. Sållade dock eftersom jag ju egentligen inte behöööver fler jackor. Men lite ångrar jag mig ändå att jag inte tog den där militärmönstrade jackan. En blev det dock. En skinnkappa. Jag tänkte att den kan vara cool över klänning om jag ska klä mig fin någon gång.
Jag har dessutom en pälskrage i vinrött med svarta inslag att pimpa den med. Hoppas jag hittar den bara för den är nog 15 år gammal. Den som spar hon har...kanske.


Den här blev det.

Himmel vad jag vill slinga och klippa håret!!! På tal om inget.

Jag tycker nog att 70 kronor är ett fynd för en äkta skinnkappa. Inget plastskit här inte.

3 kommentarer:

  1. Sjukt snygg gumman. Nu vill jag också ha en skinnkappa. =)

    SvaraRadera
  2. Ja och ännu snyggare live tycker jag. Ska bli kul att visa den för dig :) Tror det blir snyggt med min krage till. Imorgon blir det mer secondhand-titt med Lena. kram

    SvaraRadera
  3. Åh, jag som alltid haft en rockig, svart skinnkappedröm! Cool! puss

    SvaraRadera