torsdag 9 september 2010

Hello 80 talet

Eftersom jag fortfarande är magsjuk(tror inte jag smittar men känner mig lite som paria) och varit det i snart två veckor så tyckte jag lite synd om mig själv och råkade tröstshoppa mig en sak på stadsmissionens secondhand idag.
Den hade dock en(två) detaljer jag inte alls gillade. Vad det är jag sprättar på visar jag imorgon tror jag.

Så göra vi när vi sprättar axelvaddar, sprättar axelvaddar...

Vill man sen inte kasta dem så kan man sälja dem som återanvändningsbara amningskuddar(inlägg? vad heter det?). Eller bh inlägg för den som har små tuttar. Eller hatt åt någon med litet litet huvud.

2 kommentarer:

  1. Läste... trevligt. Vad många ideér. Brände nästan sönder läppen när jag kom till sista meningen. HAHAHAHAHA

    SvaraRadera
  2. *fniss* hade nog kunnat komma på fler om jag tänkt till lite.

    SvaraRadera