måndag 13 september 2010

Djuriskt snygga skor

Ibland läser jag andra bloggar för att bli inspirerad. Sofis Fahrman(sofis mode) och jag har inte alls samma klädstil(för korta kjolar för min smak även om jag var smal nog att ha dem)men smaken är ju som baken och det är ju alltid kul att se vad andra har för sig och på sig. Häromdagen hade hon fotat ett par leopardskor backstage på New Yorks modevecka. Och tänk, de var nästan likadana som de jag gått och kikat på, fast "mina" är från H&M.

Sofis bild(tack för lånet.host). Förmodligen snordyra skor.

Skorna från H&M. 299 kronor.

Jag gillar de här handskarna, också från H&M. Det kan blir lite för mycket av det djuriska men till svart eller jeans och en svart kappa/jacka vore de coola. Har man både skor, handskar och scarf i leopard blir det en lätt lite hora, alt tacky hollywoodfru över det hela...

79.50:- för de här.

Mina egna pumps (bara för att visa hur himla rätt jag är. muhahahaa)

2 kommentarer:

  1. Älskar din leppipumps. Så snygga. =)

    SvaraRadera
  2. Ja de är snygga! Varför kan det inte vara bekvämare med pumps dock? Då hade jag alltid haft det...

    SvaraRadera