söndag 26 september 2010

Dagens kap, snörkängor.

Idag blev det en liten tur till secondhandaffären "Hyllan" igen. Hittade en massa bra-att-ha saker som gem(nya), böcker, läppstift till mamma(nya), raggsockar(nya), lite annat krafs, samt ett par svarta mocka snörkängor. Jag tycker att de är jättefina och kommer bli supersnygga till klänning i höst/vinter. Det behövs en omgång med mockaborsten för att fräscha till dem, men sen jäklar...

Blir glad att jag har storlek 38 när jag går på secondhand för jag hittar ganska ofta sånt som passar just mina fötter.

50 kronor gav jag. Tack du som tröttnat på dem så jag kunde ta över dem :)

5 kommentarer:

  1. Ha! Precis såna som jag har juh (fast mina är i skinn)!!! =)

    SvaraRadera
  2. Koola!!! =) Även om snörning inte är riktigt min grej.

    SvaraRadera
  3. Inte min heller, men tyckte dom var ok förra vintern så då duger dom i år osså =))

    SvaraRadera
  4. Rent modemässigt är de kanske mer förra året men sånt skiter jag högaktningsfullt i om jag gillar något. Så karina, vi är helrätt fortfarande :D

    Jess: ja där är smaken som baken. Jag har alltid gillat snörning. Och ännu mer om det sitter dragkedja bredvid så man slipper snöra varje gång liksom...

    SvaraRadera
  5. Åh TACK för att du fick upp mina ögon för dessa stövlar! Jag har ett par liknande som är mörkröda och har kortare skaft, och det är nog dags att damma av dem och plocka upp dem ur källaren.

    SvaraRadera