onsdag 15 september 2010

Glasögon utan styrka

Ibland tycker jag det är skittöntigt med glasögon utan styrka, och ibland tycker jag att det är snyggt med glasögon och skit samma om man inte har ngt fel på ögonen.
Just nu tycker jag att det är snyggt. Dock inte ugglestora brillor som många tjejer på söder envisas med. Halva ansiktet är dolt av ett par jätteglasögon à la 80 tal, sjalar stora som biodukar och 9 lager kläder är parollen som gäller i denna stadsdel i Stockholm.

Idag såg jag dock glasögon på campadre från norrländska E&E glasses(http://www.eoe-glasses.com ) som inte är sådär överdrivet stora utan lagom coola. Nu har jag riktiga glasögon som jag inte använder så ofta så det kanske är en dum investering för mig men..de ÄR ju snygga :) (för både killar och tjejer men valde bilderna på tjejen).
http://www.campadre.se/tipsa/45165

Åre, svart. 250:- (500:- annars)

Åre sköldpadd.250:-

Gällivare randig. 200:- (400:-)

1 kommentar:

  1. Åh,jag vill ha den röda hårfärgen som den tjejen har, snyyyyggt! Vad det gäller brillorna så är det inget jag skulle köpa. Glasögon har man för att man behöver det pga av dålig syn.. Men det är min åsikt. : )

    SvaraRadera